laupäev, 19. juuni 2010

Viitamiskursuse kokkuvõte


Kokkuvõte
  • Mida? — Mida ma olen õppinud ja oma õppimise näitamiseks kogunud (minevik)?
Nägin, et netis on väga palju viitamata või valesti viidatud materjale.
Sain teadlikuks, et on olemas viitamissüsteemid.
Sain teada, et on olemas viidete haldamise vahendid.
Avastasin Google Scholari.
Hakkasin veidi rohkem kasutama Delicioust.
Kasutan palju Diigot – sinna olen palju linke pannud.
Hakkasin aktiivselt kasutama Mendeleyd.
Arusaamatuks jäi pisut viitekirjete vormistamine, sest eeskujud olid inglise keeles, aga mul on vaja eesti omi.
Autoriõigustest, õpiobjektidest ja repositooriumitest teadsin juba varem. 
  • Ja mis siis? — Mida nüüd sellega peale hakata (olevik)?
Kogun viiteid ja artikleid Diigosse ja Mendeleysse – olin sellest just puudust tundnud!
Oskan jälgida viitekirjete vormistamist (kui ka päris täpselt alati ei oska).
  • Kuhu edasi? — Kuhu soovin areneda edasi (tulevik)?
Mina tahan kogu aeg kuskile areneda. Järgmisel nädalal alustan wiki e-kursust.
Ootan aga igasuguseid teateid.
  • Soovitused, kuidas seda kursust järgmisel korral paremini läbi viia.
Kui saaks ka eestikeelseid viitamisjuhendeid-standardeid.
Muud ei oskagi vist öelda.

Tuhat tänu kursuse eest!

1 kommentaar:

Hans ütles ...

Tänud osalemast! Tore, et leidsid enda jaoks üht-teist kasulikku.

Eestikeelsete viidamisjuhendite koha pealt on nii, et ma proovin suve jooksul APA6 põhjal midagi eesti oludesse sobivat kokku panna ja LeMillis muutmiseks välja panna.

Ja äkki kohtume sügisel haridustehnoloogia magistriõppes? :-)

Jälgijad