laupäev, 14. märts 2009

2. nädal: käed külge

http://oerkursus.wordpress.com/2009/03/10/teine-nadal-kaed-kulge/
Wikid
Wikibooks: see oli huvitav ja minu jaoks kasulik, eriti tsitaadid
Wikiversity: seda vaatan, tasub uurida
WikiEducator: ingliskeelne
Sotsiaalne tarkvara: jälle üks kasulik koht
Üks minu wiki: http://lugemiselamused.wikispaces.com/
LeMill
LeMilli olen vaadanud ja proovinud juba ammu, aga kasutama pole millegipärast hakanud.
Minu LeMill: paar kursustel tehtud proovi, ei miskit asjalikku
Veebileht (näide)
Harjutus (näide)
LeMilli juhend
LeMilli mõistekaart
Küsimused, milllele tuleks vastata
Lõpetuseks tuleks teil oma ajaveebi postitada väike reisikokkuvõte. Millise keskkonna te valisite? Mis teile meeldis ja mis mitte? Kas leidsite oma ainesse sobivaid õppematerjale või tuttavaid kasutajaid? Kas tulete sinna keskkonda veel tagasi või aitas ühest korrast? Lisage oma reisikokkuvõttele ka kindlasti link sellele õppematerjalile, mis te tegite või täiendasite.

4 kommentaari:

Tii@ ütles ...

Tere, Piret!
Oled väga toimekas inimene, kuidas Sa küll jõuad? Sinu puutetahvlialased kogemused on küll need, millest tahaksin kindlasti osa saada.
Kirjutad, et millegipärast pole Sa keskkonda LeMill kasutama hakanud. Keskkond tundub esialgu keeruline, kuid pakub tänu uuendustele häid võimalusi. Kasvõi Hot Potatoes testide lisamise võimalus. Kui Hot Potatoes ise tulemuste salvestamist ei võimalda, saab seda teha nüüd edukalt LeMill vahendusel. Hea võimalus testi tulemuste kontrollimiseks ja hindamiseks. Jõudu uute võimaluste avastamisel ja katsetamisel!
tervitades Tiia

PIIA ütles ...

Katsetan ja postitan. Tundub, et keeruline IT on seljatatud:)
Head nädalavahetust!

piretirahvariided ütles ...

Aitäh, Tiia!
Eks ma kiiksuga olen:-)
Näen nüüd, et LeMill võiks tõesti hea kohta olla. Aga ma askeldan peamiselt puutetahvliga, sestap polegi materjale kuskil mujal teinud, ei HotPot-e ega PP-sid.
Igatahes on mul väga hea meel, et me siin kursusel oleme - nii palju huvitavaid inimesi ja asju!

Hans ütles ...

Ma tahaks Tiia kommentaari natuke täpsustada. Hot Potatoes formaadis teste saab küll üles laadida (täpsemalt JCloze lünktekstid ja JQuiz valikvastustega küsimused), kuid õpilaste tulemusi ikkagi LeMill keskkonda ei salvestata. LeMill testid on mõeldud puhtalt harjutamiseks ja enesekontrolliks.

Hindamist võimaldavate testide koostamiseks on Tallinna Ülikoolis arendamisel küsimuste ja testide koostamise keskkond TATS ning testide läbiviimise keskkond PETS.

Jälgijad