reede, 6. märts 2009

Skype ja videokonverents

Lugesin teie arvamusi Skype'i kohta. Minu meelest on see väga hea asi, kasutan seda sageli (mitte küll telefonina, vaid sõnumite vahetamiseks). Oma chat on ka Tiigrihüppe koolitajatel - väga mugav! (Mina olen PiretJoalaid (suurtähed pole vist olulised).)
Videokonverentsilt puudumise üle olen päris õnnetu ja ühinen nendega, kes tegid ettepaneku seda millalgi vahepeal ka katsetada.

1 kommentaar:

Neeme ütles ...

Olude sunnil pidin korra juhatama õpilaskonveretnsi skype teel. Üritus oli minu korraldatud, aga tõbi murdis mind maha. Nii siis oligi, et õpilased esinesid kooli saalis ja mina juhatasin kogu üritust kodust. Pilt tuli mulle kätte, hääl ka ja nii sain neile hinded pandud.

Korra oleme koolitajatega ühe arutelu ka skype videokonverentsina maha pidanud. Tõsi küll, see asi lonkas natuke, sest videokonverentsina oli osalejate arv pisut piiratud. Jututoa võimalused on suuremad.
Täna sain ühest koolist infot, et nad plaanivad skype teel mälumängu korraldada. Eks näis, mis sellest välja tuleb.

Jälgijad