pühapäev, 29. märts 2009

Minu fotod Flickris

Olen Flickrit juba ammu kasutanud, aga nüüd olen eelistanud Picasat.
Flickris kadusid mu esimesed pildid ära, ju ei mahtunud enam, uued tulid peale. Picasa pole veel täis saanud, praegu panen sinna.
Olen päris suur pildistaja, aga töödelda ei viitsi. Esimese hädapärase töötluse teen iPhotos.
Kohe varsti pean hakkama oma koolitatavatele pilditöötlust õpetama, niisiis saan ise ka jälle targemaks. 
Minu Flickri pildid on siin.
Minu Picasa pildid on siin.

1 kommentaar:

Hans ütles ...

Üks väike pisiasi veel. Proovi ka litsentsi lisamist fotodele ning nende märksõnadega kirjeldamist. Täpsem juhend on Mare ajaveebi kommentaarides: http://e-oppematerjalid.blogspot.com/2009/03/pildid-flickris.html#comments

Flickr põhiline väärtus teiste fotoportaalide kõrval ongi see, et seal on suur hulk avatud sisulitsentsiga fotosid. Just neil päevil täitus neil 100 miljonit Creative Commons litsentsiga fotot.

Jälgijad