kolmapäev, 4. märts 2009

Kes ma olen?

Minu nimi on Piret Joalaid.
Olen lõpetanud Tartu (Riikliku) Ülikooli eesti filoloogi, eesti keele ja kirjanduse õpetajana.
Olen töötanud kirjastustes ja ajakirjanduses põhiliselt toimetajana.
2003. aastast õpetan Ristiku Põhikoolis eesti keelt ja kirjandust, 2009. aastast olen vanemõpetaja.
2007. aastast kasutan tundides palju puutetahvlit ja olen teinud ka puutetahvlikoolitusi (nii lühikesi kui ka pikki).
Koolis olen IKT arendamise nõukogu koordinaator ja emakeele ainekomisjoni esimees. Kirjutan nende mõlema ajaveebi.
2008. aastal sain Tiigrihüppe SA koolitajaks, praegu teen esimest täiendkoolituse põhikursust (DigiTiiger).
Mõne kuu pärast peaksin lõpetama Andrases andragoogika täiendkoolituse ja taotlen siis andragoogi kutsetunnistust.
Praegu aitan pisut koolielu.ee eesti keele ja kirjanduse ainekuud korraldada.
Aeg-ajalt kirjutan ajalehtedesse-ajakirjadesse artikleid enamasti raamatutest ja puutetahvlist, aga ka emakeeleõpetusest jms.
Olen vist juba täitsa arvutihaige, mulle meeldib igasuguseid uusi asju proovida, kasutada ja ka teistele õpetada.
Kokkuvõttes on mul paraku 99 ametit ja sajas nälg. Aga kõik, mida ma teen, meeldib mulle.
Siin kursusel osalen selleks, et uusi asju õppida. Alguses mõtlesin, et ei löö seekord kaasa, aga paar inimest rääkisid mu siiski pehmeks ja nüüd katsun ikka vastu pidada. Mis seal salata, huvitav on.
Sellel kursusel on mul palju tuttavaid: Tiigrihüppe kaudu Varje, Margit, Maibritt, Ljudmilla, Harmi PK õpetajatega õppisin koos ise DigiTiigri kursusel ja käisin neile puutetahvlikoolitust tegemas, Piiaga õpime praegu Andrases koos, võib-olla on mõni veel.
Põhjalikumalt võib lugeda mu kodulehelt, mida ma viimasel ajal pole küll jõudnud täiendada.

Kommentaare ei ole:

Jälgijad