laupäev, 14. märts 2009

2. nädala reisikokkuvõte

Millise keskkonna te valisite? 
Valisin wiki: wikiquote.org
Mis teile meeldis ja mis mitte? 
Päris raske öelda, mis meeldis. Materjal meeldis vist kõige rohkem. Ei meeldinud see, et (vähemalt esialgu) on toimetamine keeruline.
Kas leidsite oma ainesse sobivaid õppematerjale või tuttavaid kasutajaid?
Jah, leidsin palju vajalikku materjali.
Kas tulete sinna keskkonda veel tagasi või aitas ühest korrast? 
Plaanin kindlasti tagasi minna.
Lisage oma reisikokkuvõttele ka kindlasti link sellele õppematerjalile, mis te tegite või täiendasite.
Minu täiendus ehk uus tsitaatide leht on siin.
Tõenäoliselt peaksin sellega veel midagi ette võtma, aga praegu ei oska.

2 kommentaari:

Hans ütles ...

Väga toreda keskkonna leidsid kodutöö jaoks. Tsitaadid on ju samamoodi õppematerjalidena kasutatavad...

Järgmise nädala ülesande käigus saad ikkagi LeMill keskkonnaga tuttavaks :)

piretirahvariided ütles ...

Wikid oli ju üks valik ja see sobis mulle väga, sest olen põhikooli III astmes eesti keele ja kirjanduse õpetaja. Järgmisel aastal saan ilmselt küll 5. klassi, aga see ei loe.
LeMill tundub teiste tööde järgi tõesti järjest huvitavam, aga tõenäoliselt ei hakka ma seda päriselt palju kasutama (tean siiski väga hästi lauset "ära iial ütle iial"!). Sest et kasutan Notebooki tarkvara ja teiste materjale ma ei armasta kasutada, teen peaaegu kõik ise.
Muidugi proovin LeMillis midagi ikkagi ise teha, ilmselt pean kunagi seda keskkonda teistele õpetama.

Jälgijad